İzmir ve Manisa illerinde yaklaşık 5,6 milyon kişiye elektrik dağıtım hizmeti sağlayan GDZ Elektrik Dağıtım; tüketicilere daha kaliteli ve sürdürülebilir elektrik enerjisi sunulması adına planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları gerçekleştiriyor.
Planlı Bakım ve İyileştirme Çalışmaları Nedir?
Planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları, belirlenen gün ve sürede bir dizi hizmet nedeniyle uygulanıyor. Elektrik dağıtım hatlarının bakım, onarım ve yenileme çalışmaları ile beraber yeni yatırım projelerinin devreye alınması esnasında programlı kesinti yapılmasına ihtiyaç duyuluyor. Can, mal ve çevre güvenliğinin sağlanması amacı ve mevcut yasal düzenlemeler gereği elektrik yüklü hatlarda çalışma yapılmasının mümkün olmaması nedeniyle elektrik kesintisi yapılıyor.
Sosyal Medyada #gdzelektrikbilgiveriyor
Şirket, geçtiğimiz günlerde #gdzelektrikbilgiveriyor etiketi ile sosyal medya hesaplarında planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları hakkında yeni bir paylaşım serisine başladı. Planlı bakım ve iyileştirme çalışmalarının neden yapıldığına dair açıklama ile başlayan seride, planlı ve öngörülemeyen kesintilerin farkı, bir bölgede neden planlı bakım ve iyileştirme çalışması yapıldığı gibi tüketicileri bilgilendiren önemli detayları paylaşılacak.
Planlı Bakım ve İyileştirme Çalışmaları ile Öngörülemeyen Kesinti Arasındaki Fark Nedir?
Planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları kapsamında can, mal, çevre güvenliği ve yasal düzenlemeler gereği programlı bir şekilde elektrik kesintisi yapılmasına gerek duyuluyor. Planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları ile öngörülemeyen kesintilerin engellenmesi amaçlanıyor.
Planlı bakım ve iyileştirme çalışmalarının, daha kaliteli hizmet ve uzun ömürlü memnuniyet için yapıldığını vurgulayan GDZ Elektrik Dağıtım yaptığı yazılı açıklamada ise anlık kesintilerin öngörülemeyen teknik sebepler, dış faktörler ve olumsuz hava koşulları nedeniyle oluşan istenmeyen kesintiler olduğunu ve bu yönleriyle planlı kesintilerden farklı olduğunu belirtti.
Şirketin SCADA Merkezi ile hizmet verilen 3 ilde elektrik dağıtım hatları her an takip ediliyor ve analizler yapılıyor. Öngörülemeyen kesintilere saniyeler içerisinde kontrol merkezinden müdahale ediliyor.
Haberdar Olmak Çok Kolay
Farklı iletişim mecraları kullanarak tüketicilerini bilgilendiren GDZ Elektrik Dağıtım, planlı bakım ve iyileştirme çalışmalarını şirketin farklı iletişim kanalları aracılığıyla 48 saat öncesinden duyuruyor. Şirketin, www.gdzelektrik.com.tr adresli web sitesinde yer alan ?Planlı Kesintiler? bölümü ile nerede, ne zaman, ne sürede planlı kesinti yapılacağı bilgisi paylaşılıyor.
Şirketin mobil uygulamasını Android ve IOS platformlarında ücretsiz indiren tüketiciler de uygulama aracılığıyla planlı bakım ve iyileştirme çalışmalarını takip edebiliyor. Ayrıca tüketiciler 0850 800 0 186 numaralı çağrı merkezini arayıp, planlı bakım ve iyileştirme çalışmaları hakkında
bildirim almayı talep edebiliyor. İsim, soyisim, tesisat numarası, cep telefonu numarası ve e-posta bilgilerini paylaşan tüketiciler tercih ettikleri yönteme göre, SMS (Bilgi Mesajı) veya
e-posta aracılığıyla planlı kesintiler öncesinde bilgi alabiliyor.
Haber Merkezi
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |